Brev:
Vil kun sove på siden
17. december 2018
Alder:
5 mdr.
Vil kun sove på siden
Kære Helen.
Som du har kunnet læse i mine tidligere breve, så har min datter haft udfordringer med at sove om dagen lige fra start. Vi har brugt en slags spændetrøje til hende, så hun ikke lå og fægtede med armene hele tiden.
For nogle uger siden gav vi hende simpelthen en kold tyrker og tog spændetrøjen fra hende. Det har resulteret i, at hun kun vil sove på siden nu :( Hvis vi lægger hende på ryggen, så ryger armene op omkring ansigtet hele tiden og hun kan ikke finde ro. Ja, jeg ved at det er stik mod anbefalingerne, men hvis hun overhovedet skal finde ro og få sovet, er vi nødt til at lægge hende på siden.
Som jeg skrev i mit forrige brev, så sover hun kun 1/2 time i barnevognen ad gangen. Der ligger hun på ryggen i voksiposen. Kan det med at sove på ryggen have noget at gøre med, at hun kun sover 1/2 time ad gangen i barnevognen?
Hvad kan vi gøre i forhold til, at hun kun kan finde ro på siden?
Venlig hilsen
Julie