Brev:
Kan jeg lære min datter at sove i barnevognen?
17. december 2018
Alder:
5 mdr.
Kan jeg lære min datter at sove i barnevognen?
Kære Helen
Ja, spørgsmålet er kort. Min datter sover kun 1/2 time i barnevognen. Det er både, hvis barnevognen bare står stille, eller hvis jeg går en længere tur med hende. Hun vågner altid efter 1/2 time. Jeg vil jo så gerne lægge hende ude i barnevognen og sove lur, men det er bare ikke optimalt, når hun ikke sover længere.
Kan jeg på nogen måde lære hende at sove længere?
Når hun sover inde, kan hun godt sove længere.
Venlig hilsen
Julie