Brev:
Søvn kom igen
10. december 2018
Alder:
10 mdr.
Søvn kom igen
Hej Helen.
Skriver nok mest i håb om at nattesøvn er noget man får igen.
Syntes vi nu har haft en lang periode hvor mindstemanden er vågen x 2 nat for det meste 22 og 02 Får mme. Vi er i gang med at udtrappe kl. 02. som du foreslog. Over hvor lang tid skal man trappe ud dage eller uge?
Udfordringen udover de 2 gange er at han står op kl. 04.00 Mega frisk. Har prøvet at ligge med ham 30-45 min men han falder ikke i søvn. Ofte næsten Hver gang han vågner kl. 04.00. Har han inden for 1 time meget stor affføring. Kl. 05.00 får han havregrød og spiser meget.
Min egen tanke er at han vågner pga mave og sult?
Kl. 05.30 ligger jeg ham i barnevogn og han sover med det samme. Sover ca. 2-3 timer der. Spiser godt igennem dagen og drikker sådan ok.
Er dette bare en periode ? Skal siges at den urolige søvn mm startede i forbindelsen med dagpleje opstart i oktober og så har han været syg x mange. Forkølelse,
omgangssyge. Så måske det spiller ind?
Han rejser sig altid op om natten og står og hiver I sengen. Græder dog sjældent. I sidste uge var han i gæstehus uden dagplejer Var ked og de sagde han ikke ville spise/sove. Mere pylret hjemme også og afføring x 5 i den uge. Heldigvis kunne jeg hente ham efter få timer. Men nu har han hård afføring.
Kan denne svingene afføring være pga ukendt miljø eller eftervirkninger efter omgangssyge som er 10 dage siden?
På forhånd tak for dine altid hjælpende svar.