Brev:
3 til 2 lure
25. november 2018
Alder:
7 mdr.
3 til 2 lure
Hej Helen,
Hvilken lur er det man mister først? Jeg kan ikke helt huske hvordan det var med min ældste. Men min søn på 6 snart 7 måneder, er begyndt at være svære at putte til eftermiddagslur.
Men han giver stadig tegn og virker træt. Jeg overvejer om han så småt er ved at overveje at droppe en af lurerne.
Med venlig hilsen
Kris