Brev:
Et lille stort spørgsmål om søvn
25. november 2018
Alder:
10 mdr.
Et lille stort spørgsmål om søvn
Hej Helen.
Et lille stort spørgsmål om søvn 😄.
Vores 10 måneder dreng er glad dagen igennem. Spiser godt.
Vågen 05.00 spiser grød.
Sover fra ca. 06.30-08.30 om morgenen
Blir afleveret i dagpleje.
Sover 2 timer dernede.
Hentes kl. 15.00.
Spiser aftensmad kl. 17.00.
Puttes til nat kl. 18.15 og drikker 180 ml
Mme på flaske. Falder i det meste i søvn Og blir lagt i seng. Nogle gange ved siden af mig hvis han rejser sig i sengen og falder i søvn inden for 15 min. Fungerer fint.
Men udfordringen er at han vågner meget fast om natten ca kl. 22.00 får 180 ml mme.
Sover derefter til 00.00-00.30 og vil meget gerne have flaske igen. Nogle dage giver vi 180 ml mme andre gange tager vi ham ind på et andet værelse og her sover han videre sammen med en af os uden mme. Grunden til vi har prøvet uden flaske er for at se om det kunne give mere ro Men ændrer ikke noget.
Sover derefter til kl. 04.15 og herefter Frisk dog nogen dage til 05.00.
Det vi egentlig godt kunne tænke os er at komme væk fra at give flaske mme kl.
00.00-00.30 og ej heller skulle ligge med ham. Hvordan kan man gøre det bedst? Skal vi blot lade det komme af sig selv? Eller Begynde at gøre noget struktureret? Som tynde mælk med mere vand ? Eller aldrig Give det?
Vi vil også gerne have ham på eget værelse. Hvornår og hvordan gør vi det bedst ?
Mange hilsner herfra