Brev:
3.5 måned og sover i arm om dagen
16. november 2018
Alder:
3 mdr.
3.5 måned og sover i arm om dagen
Hej Helen
Jeg har en datter på 3,5 måned som siden start oktober måned om dagen kun har kunne sove i mine arme, mens jeg har hoppet på en yogabold. Når jeg prøver at ligge hende efter hun er faldet i søvn vågner hun med det samme. Min datter falder aldrig i søvn ved brystet om dagen, hvis hun gør vågner hun kort tid efter og vi må på bolden, så hun kan sove videre.
Min datter har fået 5 behandlinger ved en osteopat, da hun har været låst i hele højre side af kroppen, ligesom hun har fået klippet et stramt tungebånd.
Nætterne ser helt anderledes ud. Lige nu falder min datter i søvn til natten mellem 21-22. Her falder hun i søvn ved brystet, kommer op på mit bryst og bøvser af og kan derefter lægges ved siden af, hvorefter hun sover videre. Det samme gælder de gange om natten, hvor hun melder sig.
Hvad tænker du der gør at min datter bedst sover sådan om dagen og hvorfor er der så stor forskel på dag og nat?
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Kristine