Brev:
Lur eller ingen lur?
24. oktober 2018
Alder:
2 år, 8 mdr.
Lur eller ingen lur?
Kære Helen,
Jeg har et hurtigt spørgsmål ang. vores store piges lur.
Hun bliver 3 til februar og har siden august ikke sovet middagslur, da hun lå vågen til 22 og bare blev ked af det og sur. Det gik fint, og jeg henter i stedet kl. 12, da de andre i vuggestuen alle sover.
Før sov hun derude og var rigtig glad for det, og jeg hentede ca. 13.30. Nu er hun dog begyndt at være meget træt om morgenen, selvom hun får lov at ligge til 7. Hun dejser omkuld, når vi putter 19-19.30, og i vuggestuen siger de, at hun hver dag over frokosten siger, hun er træt og vil ind i sin seng. Mit spørgsmål er derfor, om vi skal prøve igen, eller om det bare er en del af, at det er ved at blive lidt mørkere? Altså gør vi hende unødigt forvirret?
På forhånd tak:)