Brev:
2 lure - er det nok?
14. oktober 2018
Alder:
5 mdr.
2 lure - er det nok?
Hej Helen,
Min søn er allerede begyndt nogle dage kun at sove 2 gange lur om dagen. Jeg synes det er tidligt, men når han bliver træt til eftermiddagslur og bliver ammet og puttet som normalt vågner han helt op når han kommer i barnevognen.
Eksempelvis idag vågnede han kl 7. sov en lidt sen formiddaslur dag han ikke rigtig ville lægge sig til at sove efter amning (sov omkring kl 10-11) og igen kl. 13-14.30.
Han blev træt kl. 16.30 men ville ikke sove. og først nu her kl 18 er han træt igen efter amningen.
De sidste dage har han fulgt nogenlunde samme mønster og ender med at gå i seng omkring kl 18.30-19.
Håber du vil dele dine tanker med mig.
Med venlig hilsen
Kris