Brev:
Søvnproblemer i weekenden
13. oktober 2018
Alder:
8 mdr.
Søvnproblemer i weekenden
Hej Helen
Tak for sidste svar som vi har prøvet at arbejde ud fra. Men nu er der nye problemer.
Om i dagplejen sover de rigtig godt og er dejlig nem. Men i weekenderne er de begyndt kun at sove 30-40 min af gangen, jeg har skilt dem i hver deres barnevogn og i hver deres ende af haven, men der kun 10 min så vågner den anden også.
Det vil sige at jeg kan ikke rigtig køre med vognen for at se om kunne lykkes mig at få mere søvn ud af dem. Og de bliver vrøvlet og pylret ja hele rytmen passser bare slet ikke og vi har lorte dage med dem. Det gør at jeg er ked af de fri dage jeg har med dem for der er ikke spor hyggeligt.
Jeg har fået dagplejemorens rytme og følger den på tidspunkter og vi står op samme tid i weekenderne for at få det til at passe. De falder også hurtig og nemt i søvn så det er ikke noget problem.
Håber du kan hjælpe