Brev:
Lære at falde i søvn - 1 år
10. oktober 2018
Alder:
12 mdr.
Lære at falde i søvn - 1 år
Hej Helen
Jeg ved dette sikkert er et spørgsmål du har fået rigtig mange gange. Men jeg vil så gerne lære min datter snart at falde i søvn af sig selv.
Hun fyldte 1 år, for et par uger siden nu, men hun skal stadig ammes i søvn, ellers ender det i skrig og skrål - derfor tager vores putninger hurtigt alt fra 30 min til 2 timer. Da jeg er alene mor, er der ikke andre som kan tage "opgaven" i et par dage. Hun nægter flaske, og til sidst giver jeg op, ammer og hun sover igennem hele natten, uden problemer.
Men hvordan for jeg hende lært, at vi ikke skal amme længere, og gøre det til en tryg situation at falde i søvn i egen seng?
Med venlig hilsen
En træt mor