Brev:
Dobbelt putteritual
8. oktober 2018
Alder:
5 mdr.
Dobbelt putteritual
Hej Helen,
Jeg arbejder på at lave et putteritual til min mindste søn.
De fleste nætter når jeg ligger ham til at sove ender det dog med "omputning" 2-3 gange.
Hans ritual: Ny ble, nattøj, D-dråber, Siger godnat til far, Musikuro spiller mens jeg fortæller hvad vi har lavet i dag og i mens jeg ammer ham - til sidst ligges han.
Men som jeg tidligere har skrevet til dig kæmper jeg lidt med at han falder "for hurtigt" i søvn. Derfor ender det ofte med at efter jeg har lagt ham vågner han. Jeg tænker han er stor nok nu til at begynde at øve at falde i søvn og derfor går jeg ud af værelset, venter udenfor og lytter om han har brug for mig.
Ofte går jeg ind igen (og nogle gange igen, igen).
Har du nogle råd og tanker du kan dele med mig om hvordan jeg kommer videre?
Med venlig hilsen
Kris