Brev:
Sover stadig under amningen
8. oktober 2018
Alder:
5 mdr.
Sover stadig under amningen
Hej Helen,
Min søn er nu 5 måneder gammel. Han trives og har det rigtig godt. Jeg ammer ham stadig og får han et måltid grød om formiddagen.
Det frustrere mig at han stadig sover under amningen.
Er der noget jeg kan gøre for at sikre han er mere vågen?
Da min første fødte var omkring denne alder var han blevet bedre til at være vågen under amningen. Mens den lille stadig falder meget hurtigt hen når han ligges til.
Det er jo sådan set hyggeligt og fint. Men det er bare rigtig svært at ligge ham på det helt rigtige tidspunkt.
Jeg er meget opmærksom på de forskellige søvnstadier og forsøger at ligge ham så han lige kan falde hen i barnevognen i stedet for i mine arme. Det lykkedes desværre meget sjældent da han sover så hurtigt og inden han er færdig med amningen.
Med venlig hilsen
Kris