Brev:
Dagsrytme og søvn forsat
8. oktober 2018
Alder:
5 mdr.
Dagsrytme og søvn forsat
Kære Helen
Igen mange tak for dine råd. Det går over alt forventning. Laura falder i søvn i egen seng hver aften - hvor vi blot ligger ved siden af og holder hende i hånden.
Samt har vi fået rykket middagsluren til 12 - 15 istedet for 14 - 17. Laura har dog svært ved at lukke af til lang lur hvis vi er ude - så der rykker vi den blot til senere på dagen.
Jeg har lidt opfølgende spørgsmål:
1. Skal vi bruge se til metoden nu, eller vente til hun er ældre og blot gøre som vi gør nu? Hun sover indenfor 10 - 20 min
2. Jeg ligger stadig med Laura til middagslur - hvor længe kan vi gøre det uden det bliver til en vane at det skal være sådan?
3. Når hun vågner i stille stående vogn efter 30 - 40 min. Skal jeg blot lade hende ligge og se om hun falder i søvn igen? Hun græder ikke.
Tak
Lauras mor