Brev:
Skal i egen seng/eget værelse
7. oktober 2018
Alder:
12 mdr.
Skal i egen seng/eget værelse
Hej Helen
Vi har tidligere haft stor gavn af dine svar og prøver dermed igen 😊
Vi har en søn på 1 år. Han sover imellem mig og hans far om natten - dermed i vores seng. Det fungerer ikke rigtig mere. Han vælter rundt om natten og spolerer vores nattesøvn. Jeg vil gerne have ham over i hans tremmeseng.
Han er meget trygheds søgende og nusser mig og hans far om natten. Han søger efter os for at kunne mærke os.
Han har før sovet der. Han er bare enormt svær at putte deri, det tager SÅ lang tid. Oveni det så vågner han, desværre, en del om natten. Græder lidt, som om han drømmer. Og han får stadig en flaske hvor han tager ca 210 ml.
Jeg ville egentlig også gerne have ham ind på hans eget værelse som er ca 10 skridt fra min seng.
Kan jeg gøre begge dele på samme tid ?
Hvordan lærer jeg ham at sove i hans egen seng ?
Hvordan lærer jeg ham at sove på eget værelse ?
Han får stadig den flaske. Og jeg vil faktisk gerne af med den. Men hvordan gør jeg det når det er så meget han får ?
Han får også en putteflaske og af og til en inden middags søvnen.
Håber du kan hjælpe os 😊
Venlig hilsen
Majbritt