Brev:
Søvn, 8 måneder
16. september 2018
Alder:
8 mdr.
Søvn, 8 måneder
Hej Helen.
En lille opdate og spørgsmål herfra. Ferien gik super med fly og det hele. Men vi nåede lige hjem så MØB og fik lagt dræn i sidste uge. Så lidt hårdt. Men vi håber på det hele hjælper nu.
Vores spørgsmål er.
Vores lille søn vågner fast x 2 om natten.
Rytme er således.
Får aftensmad kl. 17.00. Kl. 18.00 meget træt og vi tilbyder flaske han drikker 20-30 ml.
Falder derfor ikke i søvn ved flaske som han plejer. Må ligge ham ved siden af mig og så
sover han inden for 15 min og jeg ligger ham i egen seng.
Vågner så igen kl. 23 får 180 ml. Sover med det samme og ligges i egen seng.
Vågner igen kl. 03.00. Får 180 ml. Sover med det samme.
Står op kl. 05.30. Vil ikke sove videre her-hvilket også er ok.
Giver 1 dl grød kl. 06.30. 1 time efter han er vågnet. Kl. 07.00-07.30 tilbyder jeg flaske det vil han ikke have. Ligger ham i barnevogn efter 2 timers vågen tid kl. 07.30. og så sover han 1,5 time.
Får frugtmos kl. 09.30. Kl. 11.00 rugbrød/flaske drikker 80 ml. Barnevogn 11.15 sover igen 1,5 time. Vågen tid leg mm flaske 150 ml og sover igen 40 min-1 time.
Kan vi gøre noget for at ændre på natten. Især med opvågninger dengang han faldt i søvn med flaske, der vågnede han også X 2. Men det var tidligst efter 6- 7 timers søvn.
Ydermere er han generelt meget urolig omkring flaske, kigger rundt og urolig i det? Er det almindeligt i denne alder eller skal vi skifte suttehoved. Bruger nr 2.
Det skal nævnes at han har fået 3 tænder. Så ved godt det påvirker, men nu er de kommet og tænker vi måske kunne hjælpe søvnen lidt. Fordi man kan mærke han om dagen er mere pyller pga træthed.
Mange hilsner herfra.