Brev:
Barnevogn og søvn - 4 mdr.
11. september 2018
Alder:
4 mdr.
Barnevogn og søvn - 4 mdr.
Kære Helen
Tusind tak for svar - det vil vi helt sikkert prøve.
Jeg har allerede forsøgt dine råd et par gange - hvor hun vågner efter 40 - 45 min og ikke helt falder i søvn igen - selvom jeg går videre i sammenlagt en time. Hun ligger med halvt lukkede øjne uden at røre på sig - så om hun rent faktisk sover, er jeg i tvivl om.
Hun tog dog ca en time imorges da vi gik. Og 3 timer på sofaen til middagslur - så om hun blot har en periode hvor mit nærvær er vigtigt for søvnen, om det er tænder eller noget helt andet ved jeg ikke.
Vi må arbejde videre med vognen - det kan nemlig være svært altid at gå en time efter feks svømning, salmesang osv. Hvad tænker du jeg kan gøre her for at hun sover videre når vi kommer hjem?
De bedste hilsner
Maja