Brev:
Mælkeerstatning - 10 mdr.
5. september 2018
Alder:
10 mdr.
Mælkeerstatning - 10 mdr.
Hej Helen
Jeg har et spørgsmål omkring min søn på 10 måneder, som jeg håber at du kan hjælpe med.
Han får modermælkserstatning 3 gange om dagen, men jeg er i tvivl om jeg skal fjerne en af dem, og hvornår jeg skal fjerne den næste så han kun har en?
Da min datter var et år og startede i vuggestue, fik hun kun mælk ved putningen.
Dagen for ham ser således ud:
06:00 vågner
06:30 havregrød(spiser stor portion) og vand af kop
07:00.07:30 puttes til første lur med en flaske med varmt vand. Han nægter at sove uden flasken, så har erstattet mælken med varmt vand.
09:30-10:00 vågner og får noget melon og en kiks.
11:30 Frokost som er alt muligt kartofler, varm ret fra dagen før, rugbrødsmad etc. efterfulgt af melon og vand af kom(stor portion).
12:00-12:30 puttes til middagslur med en flaske mælk.
14:30-15:00 vågner fra middagslur og får noget grød og lidt frugt.
17:30 aftensmad som er varm ret med kød, grøntsager etc. melon og vand(stor portion).
18:30 puttes med en flaske mælk
20:30 en flaske mælk
01:00 en flaske varmt vand og han kan græde en time eller mere indtil han får den.
Hvad synes du? Hvilken flaske skal fjernes og hvordan skal jeg fjerne dem med vand helt?
På forhånd tak for svar