Brev:
Nye søvnudfordringer - 10 mdr.
19. august 2018
Alder:
10 mdr.
Nye søvnudfordringer - 10 mdr.
Kære Helen.
Tak for dit tidligere svar, det hjalp rigtig meget ift. vores lille piges søvn med det samme.
Men nu er der opstået en ny udfordring vedr. Hendes søvn.
Hun har fået to tænder i under munden og det ser ud til at der er en på vej i over munden. Hun har bidt mig mange gange i brystet og jeg er derfor helt stoppet med at amme. Hun får derfor flaske tre gange om dagen ifølge det skema du sendte sidst.
Men for fire dage siden begyndte hun at have nogle ufrivillige spjæt når hun var vågen men lå på ryggen i sengen. Vi opsøgte selvfølgelig lægen og er nu sendt videre til børneafdelingen.
Men siden disse spjæt er begyndt vil hun ikke tage flaske inden hun skal sove hun skriger så snart vi nærmer os sengen, og hvis vi forsøger at lægge hende på ryggen vender hun om med det samme. Hun skriger ligeledes hvis vi holder lægger hende på ryggen i vores arme.
Hun har derfor svært ved at falde i søvn og sover derfor 1-2 timer senere end hun plejer.
Er du bekendt med nogen af de udfordringer vi står med ift. Hendes udviklingsniveau? Eller tror du at det kan skyldes tænder eller de nye spjæt (som vi selvfølgelig ikke håber er noget alvorligt).
På forhånd tusind tak.