Brev:
Lur ikke lang nok
1. juli 2018
Alder:
16 mdr.
Lur ikke lang nok
Hej Helen.
Vores datter er 16 måneder. I vuggestuen sover hun oftest fra 12-14, men hjemme i weekenderne kan hun godt virke træt allerede ved 10 tiden. Vi prøver at trække hendes lur, så det passer med rytmen i vuggestuen. Men for tiden sover hun kun i 1 time og vågner ikke udhvilet.
Hvordan kan vi få hende til st sove længere? Vi prøver at gå med klapvognen men hun ligger og snakker og bliver utilfreds. Barnevognen vil hun heller ikke rigtig falde i søvn i - hun sætter sig op i den, selvom hun er spændt i selen.
Hun er nem at få til at sove om aftenen og sover typisk fra 18.30/19-6.30 om morgen.
Mange hilsner
Tine