Brev:
Vænne af med at hygge die om natten
30. juni 2018
Alder:
4 mdr.
Vænne af med at hygge die om natten
Hej Helen!
Tusind tak for dit tidligere råd... vi har fulgt det og det virker...! Slyngevuggen står nu og hopper på den mindste hastighed og han sover videre. Vi arbejder konsekvent på at få ham til at kunne sove helt uden vuggen...
Det er også endeligt lykkedes at han ikke behøver at ligge med brystet i munden hele tiden og han har accepteret at jeg lirker brystet ud af munden på ham efter et par minutter. Men det har resulteret i at han er begyndt at vågne hver time (jeg talte 10 gange sidste nat) for at få brystet i munden i et par minutter for derefter at slippe. Han vil ikke acceptere noget som helst andet end brystet og bliver meget ked af det hver gang. Vi er i gang med at indføre nussekluden men det er stadig nyt.
Mit spørgsmål er:
Hvordan kan vi på den blødeste måde vende ham af med at hygge die om natten og kun give ham lov til måltiderne ca kl 24, 03 og 06. For mor har har virkelig brug for noget søvn efterhånden.
Ser meget frem til dit svar!