Brev:
Søvn og behov for middagslur?
27. juni 2018
Alder:
2 år, 1 mdr.
Søvn og behov for middagslur?
Hej Helen
Min søn har nu snart i 1-2 måneder ikke ville sove middagssøvn i vuggestuen.
Umiddelbart virker han frisk og har det fint uden middagssøvnen. Men nogle dage har jeg godt kunne mærke på ham at han ikke har været helt frisk.
Hvad tænker du om det?
Hilsen