Brev:
1 år og urolige nætter vol 2
24. juni 2018
Alder:
12 mdr.
1 år og urolige nætter vol 2
Kære Helen
Tak for dit svar.
Vi har et godt stykke tid haft helt faste putteritualer. Hun får aftensmad omkring kl 17.30. Kommer derefter i bad og bliver smurt ind. Omkring kl 19 får hun en flaske. Hun får den inde på hendes værelse, men er altid vågen når hun har drukket den og bliver lagt over i sin egen seng. Hun får sin sut og bamse, som hun altid sover med. Hun er ret nem at få til at sove. Problemet er de mange opvågninger...
Ift godnatgrød så vil hun ikke spise nogen former for grød. Hun vil kun spise "fast mad". Derudover er typisk ret mær efter aftensmad.
Mht ørene er det en ørelæge vi har været ved tjek til to gange. Men hun mener ikke at der er så meget væske, at der bør gøres noget. Dog går hun til tjek hver 2 måned, fordi der trods alt er væske.
Ift flasken om natten, som vi meget gerne vil af med, vil jeg høre, om det er bedst at give færre ml over en periode eller fortynde mælken over en periode, så det til sidst kun er vand? Hvor lang tid bør udtrapningen være? Altså er det hver dag vi skær noget af mælken eller pulver?
Med venlig hilsen
Rikke