Brev:
Flaske og søvn
20. juni 2018
Alder:
5 mdr.
Flaske og søvn
Hej igen Helen.
Du skrev at det ikke var så godt med flaske liggende pga ørerne. Forstår godt logikken i det. Men kan man på nogen måde give det liggende I sengen alligevel. Feks med håndklæde/lille pude under liften? ( han ligger i lift i egen seng).
Hvordan er det så med når man ammer liggende kan det også påvirke ørerne. Og hvis nej hvorfor er der forskel på flasken/liggende amning.
Vi har svært ved at få ham til at sove videre når vi flytter ham fra amning/flaske i arme over i seng. Han vågner hurtigt når han blir lagt i sengen om natten sover han fint videre efter amning/flaske samme om dagen.
Hvorfor denne forskel?
Mange hilsner herfra