Brev:
Hvornår er det bedst at lægge en lille nyfødt fra sig
9. juni 2018
Alder:
1 mdr.
Hvornår er det bedst at lægge en lille nyfødt fra sig
Hej Helen,
Jeg er lidt i tvivl om der er nogen "rettesnor" for hvornår det er lettest/bedst at lægge en lille fra sig og over i liften. Han er kun 5 uger og derfor falder han stadig oftest i søvn under amningen og bliver så flyttet.
Senere vil jeg gerne flytte ham inden han sover, men i denne periode hvor han er så lille og falder i søvn skal man så helst sidde lidt med ham efter han slipper brystet eller skal han flyttes med det samme?
Med venlig hilsen
Kris