Brev:
Få baby til at sove uden bryst
7. juni 2018
Alder:
8 mdr.
Få baby til at sove uden bryst
Hej Helen
Jeg har en lille datter på 8 mdr. som lige er startet op i vuggestue. Det går bare så fint, hun stor trives, meget glad for at være sammen med andre børn.
Mit problem går mere på, at hun stadig vil ammes i søvn om aften. Problemet opstår ved, at hvergang vi er færdige med amme og hun er faldet i søvn og jeg forsøger at lægge hende over i egen seng. Så vågner hun op igen, også er hun rigtig svær at få til at falde i søvn igen, jeg forsøger at vugge, amme, synge, flaske, lege lidt igen. Jeg tror efterhånden, jeg har forsøgt alt, putte tidligere, senere.
Da det tit tager nogen timer før, hun overgiver sig til søvnen, betyder det at hun som regel sover ret sent. Det gør at hun ikke altid for de timer om natten hun har behov for, og derfor er træt og pylret om morgen.
Vi skal jo op om morgen, fordi jeg skal på arbejde og hun skal i vuggestue.
Hilsen
En mor der gerne vil hjælpe sin lille baby