Brev:
REM søvn - opvågninger
2. juni 2018
Alder:
1 mdr.
REM søvn - opvågninger
Hej Helen,
Er der nogen let måde man kan skelne mellem "REM opvågninger" og rigtige opvågninger?
Min søn vågner ofte kort efter han er blevet lagt. Jeg har læst at det kan være svært at skelne mellem om det er REM søvnen der gør ham urolig eller om det er en rigtig opvågning.
Jeg synes ofte han virker meget vågen - men kan blive i tvivl når jeg læser dette om det kan være REM søvn. Han vågner ofte i høj gråd.
Med venlig hilsen
Kris