Brev:
Svært ved at lægge nyfødt
20. maj 2018
Alder:
0 mdr.
Svært ved at lægge nyfødt
Hej Helen,
Jeg synes min lille dreng, på 14 dage, er svær at lægge efter amning. Han virker som om han sover bedst ved brystet, hvilket jeg også synes lyder dejlig hyggeligt for ham. Men en gang i mellem har jeg brug for at kunne lægge ham fra mig og foretage noget andet.
Er det normalt for denne tidlige alder?
Jeg husker det som om min første fødte var lettere at lægge og at det først om senere da han blev mere opmærksom at jeg skulle til at øve at lægge ham fra mig.
Med venlig hilsen
Kris