Brev:
2 år og putning
18. april 2018
Alder:
2 år
2 år og putning
Hej Helen
Vores dreng er lige rundet 2 år, og vi bruger virkelig lang tid på putning, og har brug for sparring på en plan.
Lidt info inden da:
0530-0630 Vågner han
07 Morgenmad
0745 Afsted til Børnehave
09 Snack i Børnehaven
12 Lur
1330 Vågen fra lur
1500 snack i børnehave
1530-1630 henter vi ham i børnehave
17 en lille snack i form af grøntsager eller frugt
18 Aftensmad
1840 Bad og historie og snak om dagen igen
19-1915 Putter vi ham med en godnat historie og ligger i rummet indtil han falder i søvn
Vi læser en godnathistorie, siger godnat til alle bamser og et godnat kys og så siger vi nu er det puttetid og han skal ligge sig ned.
Det der sker i øjeblikket er:
1. Han er meget tørstig beder om vand meget
2. Han danser, synger, leger, læser lidt bog ( vil gerne sove med sin godnathistorie)
3. Vi taler ikke med ham efter godnat, andet end shhh, læg dig ned, sov sødt osv.
Vi overvejer følgende:
1. Om vi skal gå ud af rummet effter putningen og komme når han kalder, og bare lade ham finde roen med en bog eller andet.
2. Ja det er her vi skal bruge dig, hvad kan vi prøve, for ser du putningen tager minimum en time pt.
Hilsen