Brev:
10 måneder og lure om dagen
4. april 2018
Alder:
10 mdr.
10 måneder og lure om dagen
Kære Helen
Vores datter på knap 10 måneder har haft en (lidt lang) periode, hvor hun er vågnet 6-7 gange om natten og stået op ved 5 tiden.
Hun har ellers sovet ok om natten. I sidste uge prøvede vi at gå fra 3 til 2 lure om dagen, og at hun ikke sover efter kl 16.00, dvs det er hendes eftermiddagslur vi har fjernet.
Nu sover hun Formiddagslur ca fra 9-10 og middagslur ca fra 13-14.30.
Men om aftnen er hun ret træt og vi kæmper lidt med en grumpy pige fra 18-19. Men vi har godt kunne holde hende vågen.
Den nye soverytme om dagen har gjort - ihvertfald indtil videre - at hun sover godt om natten. Hun sover fra 19-6, hvor hun får en enkelt flaske om natten kl 24. Derudover får hun en flaske kl 19, når hun skal sove. Hun viser stadig behov for begge flasker, hvorfor vi stadig giver hende dem.
Jeg er i tvivl, om den nye dagsrytme er ok. Hun sover jo fint om natten nu, mens hun om aftnen inden sengetid er ret tvær og gnider sig meget i øjnene.
Hun er i vuggestue fra 7.30-16.
Hilsen