Brev:
Det går bedre... men
3. april 2018
Alder:
11 mdr.
Det går bedre... men
Kære Helen
Tak for din grundige og omsorgsfulde besvarelse.
Efter vi er kommet hjem, går det utrolig meget bedre. Aftengrøden har været en succes, og vores datter vågner nu kun en-to gange. Faderen har kæmpet med hende alene om natten, og det er gået nogenlunde. Det er få gange, at hun har fået 2. gang i løbet af natten.
Ofte vågner hun ikke kl 23, men først ved tre- fire-tiden. Der ammer jeg hende, men så sover hun til sent, men jeg fornemmer, at hun har brug for noget mad der. Er det ok at fortsætte med det?
En anden ting Helen. Vores datter er blevet så svær at lægge til natten. Hun sætter sig konstant op i sengen, og det er helt umuligt at lægge hende i hendes egen seng. Det tager som regel en hel time at lægge hende. Har du nogle bemærkninger til det. Mit ønske scenarie var, at vi blot kunne lægge hende i hendes egen seng uden mælk fra mig først eller ved flaske og så synge en sang/ læse en bog og så gå ud efter kort tid.
Det fungerer fint for både faren og jeg at få hende til at sove i barnevognen uden mælk eller stort postyr.
Men som det er nu, er det kun mig, der kan lægge hende, til natten, fordi hun vil have bryst og trygheden ved at ligge og nulre på dem, indtil hun døser hen. Flaske eller faren er helt umuligt.
Men når alt dette er sagt, går det jo væsentligt bedre med os alle.
Jeg ser frem til at læse dine anbefalinger.
Bedste hilsener igen.