Brev:
Putning af både lille- og storesøster
22. februar 2018
Alder:
19 mdr.
Putning af både lille- og storesøster
Hej Helen.
Tak for dit hurtige svar, det giver rigtig god mening, det du skriver.
Har lige nogle få spørgsmål til dit brev her. Du skriver vi skal til at ligge Filippa kl 21 men min tanke her er at der også er en storesøster på 5 år som bestemt ikke ville kunne forstå at hendes lille søster skal i seng senere end hende.
Så mit spørgsmål er om vi også skal ligge hende på samme tid som Filippa. Skal lige sige at hun er også ret tit svær at ligge om aften og falder også i søvn kl 20.30 og nogle gange også kl 21. Hendes store søster vågner også ca kl 07 for det meste.
Kærlig hilsen
Christina