Brev:
Søvn hos 3 mdr. baby del 2.
20. februar 2018
Alder:
3 mdr.
Søvn hos 3 mdr. baby del 2.
Kære Helen
Tak for svar. Det lyder fornuftigt og noget jeg kan bruge videre og arbejde med.
Jeg har et par opfølgende spørgsmål. Han har en vågen periode om morgenen, men efter formiddagsluren fortsætter han nærmest bare direkte over i middagsluren. Kan jeg give han bad sovende?(så vil han vel vågne lidt) Han vågner lidt når han er sulten, men spiser nærmest halvsovende før han sover videre. Jeg har han liggende i stuen/køkkenet hvor han kan sove gennem det meste af larm. Det samme er tilfældet hvis vi er i byen, på cafe.
Når vi er udenfor hjemmet er han oftest sovende, som om han lukker sig lidt inde, beskytter sig. Det er vel hans umodenhed, tænker han vil være nemmere at”forstyrre” når han bliver ældre? Han reagerer på høje lyde og havde en normal hørescreening.
Hilsen
Sarah