Brev:
Væske i øret og dårlig søvn
6. februar 2018
Alder:
7 mdr.
Væske i øret og dårlig søvn
Hej Helen.
Vi kæmper enormt meget med Frederiks søvn. Han bliver lagt (efter laaaang kamp) klokken 19 og sover klokken 20:30. Han er meget træt og alligevel kæmper han virkelig imod søvnen. Han er begyndt at kravle rigtigt nu, og han er fuldstændigt hyper og rejser sig i sengen, springer rundt osv.
Jeg havde ham med til ørelægen i sidste uge, og han havde væske på venstre øre.
Det eneste jeg fik at vide var, at vi skal komme igen, når Frederik er et år, og det synes jeg sgu ikke er okay, hvis han oprigtigt har ondt. Vi har prøvet at hæve hovedgærdet, men det hjælper ikke.
Han vågner altid 20 minutter efter vi er gået i seng klokken 23:30 og skriger indtil han kommer over i vores seng, hvor han så ligger og vågner cirka en gang i timen indtil klokken 6:30, hvor min kæreste står op med ham.
Vi har fået fuldstændigt faste rutiner hele dagen, så det er ikke det der er galt.
Skal jeg kæmpe for at få dræn til ham, eller er det normalt at babyer sover SÅ dårligt?
Han spiser også dårligt for tiden, så jeg ved ikke, om hans tænder i overmunden måske kunne være på vej. Han fik de første to tænder i undermunden for 2,5 måneder siden.
Vi skal ud at rejse i april... bliver det forfærdeligt på grund af øret i flyet?
Tak for din gode brevkasse.
Frederiks mor