Brev:
Urolig om natten pga empatisk niveau
31. januar 2018
Alder:
17 mdr.
Urolig om natten pga empatisk niveau
HeJ Helen.
Nanna er nu 17 m. Hun har lige været i en springfase, og er ude af den ☺
Nanna får meget ros i vuggestuen om hun er meget finmotorisk (har altid tegnet som en voksen feks. ) hun ser alt der sker omkring sig ned til mindste detalje.
Hun er meget empatisk, rummer faktisk at dele noget legetøj ( på nær hendes trøste klud, dukke og ynglings bog )
Hun forstår uhyggeligt meget at hvad vi beder hende om og/eller siger til hende og spørger hende om...
Jeg kan ikke lade være med at undre mig om ;
- er det mon derfor hun er så urolig om natten - fordi hun oplever alle de små signaler og ser alt og samtidig er meget fremme af sin alder?
På det finmotorisk og personlig empatisk niveau?
Kunne det måske være godt for hende med en kugle dyne?
Så hun måske for mere sans ro om natten?
Mistænker nemlig lidt at hun er urolig om natten fordi hendes motoriske center ikke formår at finde helt ro, fordi hun bearbejder så meget om natten af det der foregået om dagen???
Hilsen