Brev:
19 mdr og svært ved at sove
29. januar 2018
Alder:
19 mdr.
19 mdr og svært ved at sove
Hej Helen
De sidste to måneder er vores søn begyndt at have rigtig svært ved at sove. Før kunne vi ligge sammen i min seng kl 20 og der gik ikke lang tid før han var faldet i søvn.
Lige nu går vi i seng kl 20.30 og der går cirka 30 min før han falder i søvn. Og han rejser sig op flere gange og siger mere mere.
I starten tog vi ham med ind i køkkenet hvor han fik lidt vand. Og nu er det blevet en vane, hvis man kan sige det sådan. Han rejser sig op 2-7 gange og siger mere hvor vi tager ham med i køkkenet giver ham vand går ind igen, så lægger han sig i sengen, så går der ca 10 minutter og så siger han mere igen, og han vil ikke have vandet som vi har stående i sove værelse, han vil bæres ind til køkkenet og lidt vand derinde.
Hvad tænker du?