Brev:
Nattesøvn og behov for flaske
24. januar 2018
Alder:
7 mdr.
Nattesøvn og behov for flaske
Hej Helen.
Min datter på 7 måneder har tidligere sovet rigtig fint om natten. Men nu vågner hun 6 -7 gange om natten. Hun sover på eget værelse.
Hun kommer i seng kl 19.30-20.00 og får en flaske. Så sov hun tidligere til ca kl 4.30-5.30 og fik en flaske og sov videre til kl 7.00.
Men nu vågner hun ca kl 23.30 og så er jeg inde ca hver time og give hende sutten. Jeg giver hende en flaske mellem kl 3-4 nu. Jeg er i tvivl, om jeg skal give hende en flaske omkring midnat også, men vil så nødigt op på to måltider om natten, når vi nu har været nede på et.
Hun vågner ofte og græder, men ligger sig til at sove - næsten altid - med det samme hun får sutten. Men min nattesøvn bliver jo afbrudt hver time. Hvordan kommer vi "tilbage" til den gode nattesøvn, hvor hun sov fra ca kl 19.30 til 4-5 stykker uden at vågne.
Om dagen får hun 3 flasker (kl 12.30, 16 og 19.30). Derudover får hun 4 måltider, men det svinger meget, hvor meget hun spiser).
Hilsen