Brev:
Råd til putning ved samsovning
6. januar 2018
Alder:
10 mdr.
Råd til putning ved samsovning
Hej Helen
Vores datters seng står helt op af vores, og den ene side af hendes seng er taget af. Hun puttes i egen seng, men vi bruger hele aftenen på det. Hvis vi ikke bliver der til hun sover, så rejser hun sig eller kravler ud. Når vi får hende til at sove, går vi ud, men hun vågner flere gange i løbet af aftenen, og så kan vi starte forfra.
Hvad dælen gør vi?
Så længe hun kan kravle ud, så er vi jo nødt til at være der til hun sover? Vi er virkelig trætte af det. Hun er snart ude af seperationsfasen, og så vil vi gerne have siden på hendes seng igen. Men indtil da kunne vi godt bruge nogle råd.
Hilsner fra
Mor