Brev:
Afhængig af flasken
7. november 2017
Alder:
19 mdr.
Afhængig af flasken
Kære Helen,
Mig igen igen, igen.
Vi river håret ud på os selv, vi har en datter der bare snakker og snakker og er SÅ aktivt og glad, men vi sover bare IKKE!
Søvn har altid været op ad bakke, og altid lidt mindre end gennemsnittet, det har nu bare været sådan. Hun er flaske og ørebarn og har aldrig brugt sut.
Det er flere mdr. Siden mælken ophørte, men vi kan ikke slippe af med flasken, hun skriger på vaaand, og vi har i mange uger forsøgt med kop både med og uden tut ved sengetid.
Hun sover på eget værelse og har gjort det siden 6 mdr.
Hun vågner som minimum 2-3 gange om natten, og nogen nætter tager det flere timer før hun sover igen. At tage hende til os hjælper heller ikke, det vil hun slet ikke.
Hun står op ( efter vintertid ) 05.30 - 06
Morgenmad 06.30/07
Varm mad 10.30
Sover 11.30 til 12.30/13.00
Madpakke 14.00
Snack hjemme 16.30/17.00
Aftensmad 17.45/18.00
Grød 19.30 og direkte i seng
20.00 sover
Sådan har vi kørt meget meget længe, men den flaske tager livet af os. Det er 100% tryghed og ikke indholdet af flasken. Når hun får den gisper hun nærmest efter den. Hun har 2 tøjdyr hun er meget tæt med. Tit peger hun ud af værelset og vil ned i stuen,
Vi ved simpelthen ikke hvad vores næste move skal være?! Det kan tælles på én hånd, hvor mange nætter hun har sovet igennem siden hun blev født, og i det store hele har vi sq vænnet os til at skulle ind til hende, men at være oppe flere timer og tage lange kampe er ved at være drøn hårdt.
Hilsen Julie