Brev:
Sove på mor
3. november 2017
Alder:
1 mdr.
Sove på mor
Kære Helen
Mange tak for dit tidligere svar, det var meget brugbart.
Jeg har et lidt specielt spørgsmål.
Som jeg nævnte i mit tidligere spørgsmål er jeg pt ekstremt træt, som de fleste med spædbørn nok er:-)
Af samme grund har jeg flere gange oplevet at falde i søvn efter natamning inden jeg har fået lagt min datter på plads i sengen igen. Jeg lægger hende ofte ned på min mave, så vi ligger mave mod mave efter hun har spist. Hun kan godt lide at ligge og falde i søvn der mens jeg stryger hendes ryg og nusser hendes nakke.
Som nævnt er jeg flere gange faldet i søvn med hende der, og kan vågne flere timer senere helt forvirret.
Jeg får virkelig dårlig samvittighed og tænker desuden om det kan skade hende at sove så længe i denne position. Hun ligger nærmest på hug på sengen med overkroppen ind over min mave.
Med venlig hilsen
Anna