Brev:
Falde i søvn selv, hvornår?
5. oktober 2017
Alder:
12 mdr.
Falde i søvn selv, hvornår?
Hej Helen.
Tak for dine gode svar sidst. E sover nu bedre, hvilket forældrene nyder :) Hun sover fra ca. 19.30 til kl. 6. Ofte vågner hun en halv til en hel time før og tages over i vores seng hvor hun sover videre.
Jeg tænker meget på hvornår hun kan falde i søvn selv, hvor hun ser at jeg forlader rummet? Lige nu får hun flaske i soveværelset, holdes og lægges i egen seng af nogle omgange, hvor hun efter ca 30 min fra flaskestart falder i søvn med sutten. Hun vågner nogle få gange i løbet af aftenen/natten hvor hun få sutten, men ingen mad.
Hendes seng står i vores soveværelse og pt har vi kun mulighed for at flytte hende ind på storebrors værelse. Han er 5 1/2 år. Jeg er dog meget i tvivl om det er en god ide og om hvordan jeg putter begge børn samtidig?
Har du nogle gode forslag til hvordan vi gør fremover?
Kærlig hilsen
E's mor