Brev:
Vågner og græder om natten II
11. september 2017
Alder:
11 mdr.
Vågner og græder om natten II
Kære Helen.
Tusind tak for dit hurtige svar.
Jeg vil blot spørge hvad du tænker om en tyngdepose eller lignenede? Kunne det være en mulighed for at hun føler sig mere omsluttet om natten eller tror du ikke det vil hjælpe?
Hun sparker hurtigt dyne eller tæppe væk og sover oftest ved siden af dynen.
Hun falder i søvn uden flasken i munden. Vi holder hende oftest et stykke tid men hun falder i søvn selv.
Jeg glemte at skrive at hun allerede får godnatgrød.
Jeg tror at du kan have ret i brug af sut. Det vil vi arbejde på.
Venlig hilsen
E's mor