Brev:
Vågner og græder om natten - 11 mdr.
11. september 2017
Alder:
11 mdr.
Vågner og græder om natten - 11 mdr.
Hej Helen
Jeg har en skøn datter på 11 mdr, som trives og er glad. Hun vågner dog meget om natten. Hun vågner pludseligt og græder højt, næsten råber! Det har hun gjort i ca 4 mdr med samme mønster.
Dagen går ca således:
Står op kl 6-6.30
Morgengrød
kl. 8.30: formiddagslur (45 min - 1 time)
Formiddagsmad: bolle og frugt
kl. 12 Middagsmad: Rugbrød m. pålæg
kl. 12.30 Middagslur (sover 1 1/2 - 2 timer)
kl. 14.30 Brød og frugt
17.30 Aftensmad
19.00 Flaske (200 ml)
19.30-20 Falder i søvn
Vågner ca 1-2 gange inden kl 23, hvor hun igen får flaske 200 ml
Vågner 3-4 gange om natten, hvor hun græder pludseligt og højt.
Hun sover i egen seng ved siden af vores. Når hun vågner falder hun om aftenen eller først på natten i søvn igen med sut og berøring. Vågner igen kl 4-5 og kan kun trøstes ved at puttes i vores seng hvor hun sover uroligt og vågner indimellem dog ikke så grædende.
Vi har fået tjekket ørene og der skulle ikke være noget problem. Det er gået godt med dagplejestart. Hun er en glad og social pige.
Jeg har selv tænkt at det er noget med at finde tryghed specielt ved mig. Det har bare stået på så længe.
Kan du nogle gode råd og ideer til hvad der kan hjælpe hende til at sove bedre.
Venlig hilsen
E's mor