Brev:
Godnatgrød
25. august 2017
Alder:
9 mdr.
Godnatgrød
Hej Helen,
Du har anbefalet en godnatgrød til vores søn, som jeg forstår er det en grovgrød som kan varieres (havre-, hirseflage-, mysligrød mm).
Som jeg forstår det er det ikke børn "skal" have, men kan få tilbudt, hvordan ved man om det er noget ens barn har brug for? Er det blot ved at forsøge eller er det fordi han vågner om natten og har brug for en ekstra flaske?
Med venlig hilsen
Kris