Brev:
Putte spørgsmål
21. august 2017
Alder:
20 mdr.
Putte spørgsmål
Kære Helen
Tak for dine gode svar til mine tidligere spørgsmål.
Jeg har nogle uddybende spørgsmål til det med putning.
Vi prøvede i dag at strække den til 19.45 F var meget træt og N lidt mindre træt, F faldt i søvn efter 15 min og N efter 25 min.
Vi prøvede med godnat grød men F var for træt til at spise og drikke af kop.
N vil gerne spise, men drak næsten intet af kop.
Hvis de ikke spiser eller ikke drikker mælken, skal vi så blive ved med at give dem mælk på flaske for at de får væske nok?
Så vi tænkte at vi nok skal give dem grød lidt tidligere og putte lidt tidligere f.eks 19.30.
Vi føler heller ikke de får noget ud af tiden efter kl 19. De er simpelthen så trætte.
F er især træt. Hun vågner en del gange i løbet af aftenen. Nogle dage er hun så træt at hun græder når hun skal op i stolen for at spise, f.eks. Her i morges og de to gange til aften, så vi får kun noget i hende hvis hun sidder på skødet af mig og jeg mader hende lidt.
De sover 10-10.5 time om natten og et par timer om dagen.
De konkurrerer også begge om at det er mig som putter dem, de er meget omklamrende for tiden.
Mht. Puttebamse, har vi prøvet med forskellige bamser, men de kaster den bare over rælingen på tremmesengen, så jeg tænker vi må prøve putteklud eller slaskedukke..
Mange hilsner
M