Brev:
Sove igennem - 13 mdr.
27. juni 2017
Alder:
13 mdr.
Sove igennem - 13 mdr.
Hej Helen
Vores søn på 13 måneder sover stadig ikke igennem og vi føler nu efterhånden vi har forsøgt alt. Han kommer i seng kl 19 og vågner 2-4 gange i løbet af natten, hvor han rejser sig i sengen og skriger. Den sidste 1,5 uge er han vågnet kl 4 og vi har ikke kunne få ham til at sove videre. Han spiser rigtig godt i løbet af dagen og sover ca 3 timer i løbet af dagen (fordelt på 20 min powernap og 2,5 times middagslur fra ca 12-14.30). Han får stadig flaske når vi lægger ham i seng, men oftest under 100 ml mælk.
Vi har prøvet at lægge ham i seng senere, men det gjorde ingen forskel
Vi har forsøgt at lade ham skrige i 5-10 min men han bliver ved og ved
vi har forsøgt med havregrød inden sengetid for at sikre han er ordentlig mæt
vi har forsøgt at tage ham op og vugge ham i søvn men han vågner igen så snart vi lægger ham i sengen igen
Vi har mørklægnings gardiner i hans værelse og han har sovet i eget værelse i 3 måneder. Ingenting har medført nogen væsentlige ændringer.
Vi er ved at være rigtig trætte, håber du har nogle gode råd.
Mange hilsner
Lise