Brev:
Vågner tidligere og tidligere
31. maj 2017
Alder:
6 mdr.
Vågner tidligere og tidligere
Hej Helen.
Vores dreng er de sidste nætter begyndt at vågne tidligere og tidligere til den sidste amning og tidligere og tidligere om morgen - kan vi ændre på dette? Vi vil helst ikke dagen starter før 6.30 eller der omkring - men nu vågner han tir omkring 5.45/6 istedet for blot en uge side 6.30/7.30 - dette har indvirkning på hele dagen...
Kan vi gøre noget og hvad tænker du???
Skal vi væk fra at den sidste amning omkring kl 5 / de sidste dage allerede kl 4.:0/4.45 ikke er liggende amning og efterfølgende sove videre ved mor og far - er det fordi han venter på at komme over og sove ved os og derfor vågner tidligst og tidligere???
Nogle ideer - for vi vil helst ikke det bliver tidligere og tidligere ☺️☺️☺️
For at holde ham sovende eller forsøge at få ham til at sove videre om morgen når han vågner før tid - ammes han - nogle gange virker det og han falder i søvn igen og andre gange ikke - men ligemeget hvad får han jo også lige pludselig mere mælk??
Vi kan ikke få ham til at sove videre på andre måde🤔🤔
Er det dumt at tilbyde bryst ? Og ellers nogle gode ideer om hvad vi gør hvis dagen starter for tidligt og hvordan vi evt kan ændre det??
Tak for en god brevkasse☺️