Brev:
4 måneder, sover dårligt om dagen - uddybning
28. maj 2017
Alder:
4 mdr.
4 måneder, sover dårligt om dagen - uddybning
Hej Helen
Jeg tænker du skriver vi skal vække ham kl 23 for og give mælk ?? Det gør vi ikke nu da Liam vågner uanset hvad 1 gang om natten for at spise. Er det fordi du tænker han skal have dækket hans mælk ??
Hvor meget mælk skal han have i døgnet ca ??
Det med barnevognen er prøvet, og vi kan godt få ham til og sove, men ligesom du sætter den så vågner han igen.
Har du nogen gode forslag til og stimulere ham rigtig godt ?? Og der kan trættende ham noget mere ??
Hilsen Laila