Brev:
En lur om dagen
13. maj 2017
Alder:
10 mdr.
En lur om dagen
Hej Helen.
Tak for dine meget brugbare svar.
Er det totalt uforsvarlig at lade M sove en lur om dagen i stedet for to?
Han sover kortere og kortere lure og hver gang er det en slåskamp. Han karter rundt og sætter sig op leger med alt hvad han kan finde. Og han virker bare slet ikke træt. Jeg ved godt at det er bedst at korte ned til en lur mellem 12 og 18mdr, men vil det være ok at prøve det af og så gå tilbage til to lure hvis det ikke går.
Vi har prøvet ALT hvad du har forslået men lige lidt hjælper det.
Med venlig hilsen
Mor til Mads