Brev:
Græder når jeg lægger ham
8. maj 2017
Alder:
5 mdr.
Græder når jeg lægger ham
Hej Helen,
Min søn på 5 måneder er gået fra at blive ammet i søvne (hvor jeg ligger ved siden af og ammer til han sover), til at vi nu sidder op og ammer og derefter ligger jeg ham fra mig.
Han har været rigtig god til at ligge sig til at sove med det samme, men pludselig er han begyndt at vågne op når jeg ligger ham.
Han leger lidt og nogle dage falder han så i søvn, men de fleste dage ender han med at blive ked af det og skal have sut, vendes og nusses lidt inden han overgiver sig (i dag skulle han "hjælpes" 5 gange).
Kan man hjælpe ham til at få en bedre rytme?
Jeg kører et fast putteritual så han ved godt hvad der skal ske.
Med venlig hilsen
Kris