Brev:
Usikker mor 😊
9. marts 2017
Alder:
0 mdr.
Usikker mor 😊
Hej.
Mit spørgsmål er lidt todelt - jeg har en dejlig søn som idag er 17 dage gammel. Han sover forsat et sted mellem 18 og 20 timer i døgnet er det stadig normalt?
Har god øjenkontakt med ham når han er vågen, for det meste i forbindelse med flaske, og han er godt opmærksom på omgivelserne.
Også nr 2 spørgsmål. De sidste par dage har han sovet meget uroligt når han sover, han moser meget rundt og småpiver lidt i søvne, hvad kan det skyldes og er der noget jeg kan gøre?
Hilsen